דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בטיחות לפני הכל 

מאת    [ 12/03/2014 ]

מילים במאמר: 330   [ נצפה 2162 פעמים ]

כששעת לידת תינוקנו מתקרבת, הבית עובר סערת מהפך ושינויי בטיחות, לפני השקט המותח של החזרה מבית החולים. כשהורינו מזדקנים להם לאיטם כדאי ורצוי להפוך את חייהםלבטוחים בביתם ובצאתם החוצה דרך נגישות ושמירה מפציעה.הם אמנם מבוגרים אך רובם ישמחו לדאגה,טיפול, השגחה ומתן תשומת לב מרבית כלתינוק.

פציעה בגיל מופלג יכולה להוביל לשיקום ארוך, נכות ואשפוזים סיעודיים. אביזרי בטיחות הם יותר משטיחון מחוספס ומעקה באמבטיה, אינטרקום המקושר למוקד בתשלום, והליכון משולב עם כדורי טניס. בימינו ישנו שוק שלם שבא לעזרתך ברצונך לדאוג לקשישי המשפחה.

כמו בגידול הילד הראשון, כל אספקט בחייו ושגרת יומו של הקשיש ותחום המוצרים והשירותים שלה. לבטח, ולהנגיש את הדבר למען הקלה על הקשיש. בין אם מוגשת עזרה ובין אם הקשיש חי בגפו כעת. אביזרי בטיחות שמונעים החלקה, מיטות  חשמליות או סיעודיות שמתאימות עצמן למצב הקשיש, פותחנים, אביזרי שירותים ומקלחת, מנופים ומעליות לגישה בטוחה בבית ולרכב. גופי תאורה למעברים בטוחים בלילה, אביזרים שתומכים ומסייעים לקשיש במעבר מישיבה לקימה בכל שלב של יומו ובכל חדר בבית כגון מאחזים וידיות במגוון רחב לכל מצב אפשרי.

אנו רוצים את הטוב ביותר לילדינו וילדינו רוצים את הבטוח ביותר עבורנו עם התבגרותנו. אביזרי בטיחות יכולים להקל על קשישים עצמאיים, נייד, וכשירים.אין שום בושה להסתייע בהליכון, מושב או מוצר אחר מעולם אביזרי הבטיחות היעודיים. גם אם הדבר לא מתאים לעיצוב הבית, איך אומרים? העיקר הבריאות!

בצעדינו הראשונים בעולם זה בדיוק כמו בימים הראשונים של תינוקנו בעולם זה, ניתן ורצוי להתייעץ עם מומחים, עצות ממשפחה, מכרים ואנשי מכירות או מקצוע לא חסרות לעולם. רצוי לברור ולהחליט לאחר התייעצות עם רופא מוסמך ומומחה למצב הרפואי שדורש
קנייה, התקנה והכנסה של אביזרי בטיחות לחיינו. חשוב לחפש עדויות והמלצות לפני  התחשבות בדעת המומחה. כמו גידול תינוק גם דאגה לדור המבוגר של המשפחה תעלה לכםביוקר אם תרצו לצאת בזול.

כנאמר בתחילת הדברים, פציעה בגיל מופלג יכולה לעלות גם היא ביוקר. התחשבות בדירוגים, תקנים וחוות דעת על מוצרים חדשניים, חדשים או בעלי מחירים חשודים הינו שלב הכרחי. החיפוש ותוצאותיו יכולים להקל על ההתלבטות בעת רכישת אביזרי בטיחות.

מיכה בריימן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב